tirsdag 14. april 2009

Tilbake på bygda - påska over

Så var denne påskeferien over. Det hadde vært kulere å skrive "back in town" som overskrift, men da hadde jeg jo løyet. Jeg er tilbake i Volda og det er ikke noen by.
Men det er en annen sak. Jeg har hatt ei heilt grei påske, har prøvd å slappe av mest mulig, spist godteri og vært sammen med folk jeg ellers ikke møter så ofte. Det ble dessverre ingen turer på ski, snøen var smeltet bort:( Det ble i stedet en del turer på fjellet der jeg bor. (På bena vel og merke).
Nå forbereder jeg meg mentalt på å stå opp tidlig igjen. Det gjør jeg ved å se på "Frustrerte fruer" og "Privat praksis".


"Bye,bye påskekyllinger, påskeegg og Kvikk Lunsj".


Dette er prosentvis fordeling over påska:

Sovet: 40%
Jogget: 5%
Vært med venner: 20%
Vært hjemme og slappa av sammen med mamma: 30%
Besøkt andre familiemedlemmer: 5%

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar