søndag 19. april 2009

Dokfilmmagasin rett i posten!

Denne dagen har for det meste gått med til distribusjon av dokfilmmagasinet som jeg har vært med å skrevet i. Jeg trodde det maks tok en time, men da jeg så kartet og antall aviser, skjønte jeg fort at det ikke stemte. Jeg kjørte heldigvis ikke alene, jeg hadde fått med meg en som både kunne lese kart, og var kjent. Så en stor takk til deg! (Jeg skylder han virkelig en tjeneste nå!).
Selv om det kanskje ikke er det mest givende arbeid jeg har gjort, så fikk jeg i hvertfall frisk luft siden vi måtte springe ut og inn av bilen med magasinet. Jeg håper innbyggerne i Volda er fornøyd med magasinet, og at de finner noe godt lesestoff. - Og at de blir med på dokfilm som begynner tirsdag i neste uke!














Vi kjørte rute 5, men hadde ikke nok aviser til alle i det området.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar