lørdag 18. april 2009

Besøk fra V(F)estnes

I dag fikk jeg besøk av pappa, Sunniva (søstra mi), Gunnhild og de to nydelige hundene Gaia og Betty. Det var veldig koselig. De skulle egentlig på båtmesse i Ålesund, men jeg maste meg til slik at de kom å besøkte meg i stedet for;) Hihi. Det går så lenge mellom hver gang vi treffes, så jeg ble kjempe glad for at de bestemte seg for å komme.

De fikk nystekte vafler da de kom, og de sa de likte dem. Men da jeg røpet at det var "posevafler" sa søs: Da var ikke de så gode like vel. Haha! Hun sier ting rett ut hun søstra mi.
Etter at vi hadde spist vafler og vært litt på hybelen min, dro vi ned på en kinesisk restaurant i sentrum. Jeg hadde aldri vært der før, så det var kjekt å prøve en annen plass
enn "Det grøne treet". Jeg spiste innbakt kyllingfilet, noe som smakte veldig godt:)
Smykket som er på bildet er en perle fra Tenerife. Det fikk jeg fra dem som en "før bursdagsgave". Fint??



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar