torsdag 23. april 2009

Russetid er rånetid


Denne uka har gått veldig fort, til tross for at det har blitt noen sene kvelder. I går trodde jeg at jeg skulle ned på Rokken og dekke dokradio, men det skjedde ikke. Etter en del kjappe telefoner til flere av årets russ, fant jeg en jentegjeng som hadde tenkt seg på russebilkontroll. De var i garasjen og mekket da jeg ringte, så det var å komme seg dit i full fart. Så jeg tilbringte flere timer sammen med denne gjengen, noe som var ganske artig. Det fikk meg til å tenke på min egen russetid, det er jo bare ett år siden selv om det føles ut som flere år.

Da jeg kom tilbake til redaksjonen var klokken blitt mye og da var det bare å sette seg ned å skrive for harde livet. Jeg ville jo slippe å være der lenger enn nødvendig. Takk og lov for at jeg skriver fort, jeg hadde jo opplevd mye og da blir det mye å skrive også. Her kan du lese teksten min, "russetid er rånetid" ble tittelen.


Slenger med et bilde av meg selv som russ også;) Det er jo bare ett år siden:P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar